2013. június 11., kedd

Váratlan vendég?

Aznap éjjel új álmot láttam.
*Mark és Matt egymás mellett álltak. Mark körül tiszta hó esett pont, mint legutóbb spirál alakban fölfelé, Mattat pedig liláskékes villámok ették körül. A villámok a testéből jöttek épp úgy, mint ahogy a hó Mark testéből. Hirtelen valami hatalmas állt előttük. A hóvihar és a villámok egyszerre csaptak a sötétség felé. *
Felébredtem.
Csörgött a telefonom, de mielőtt felvettem volna rágyújtottam.
- Haló? - szóltam bele a telefonba.
... Majd lerohantam...

A kollégium előtt vártam a telefonálómat. Hamarosan meg is jelent. Matt távolról is úgy festett, mint egy magazinból kilépett rock sztár. A telefonban elég furcsa hangon közölte, hogy beszélnünk kell. Álmos voltam.
- Jó reggelt Sid! - vigyorogtam rá
- Neked is - Korán reggel is képes volt produkálni azt a bizonyos mosolyt. - beszélgessünk...
- Oké... de kezdesz megijeszteni, baj van?
- Ne haragudj, de... Tényleg komoly dologról van szó...
Leültünk egy régi kovácsoltvas padra.
- A helyzet az, hogy... nagyon megkedveltelek Kath és ... Ha az öcsém nem lenne... – mosolygott...
- hmm... - próbáltam megszólalni, de közbevágott...
- Nem... Nem kérek tőled semmit, se esélyeket... semmit .. csak tudnod kell ... ez így ... egyenes.
- éés... Stephanie? - suttogtam megdöbbenve...
- a... szőke lány... a szobatársad ...? Kedves lány, de igazából.. akkor egyszer találkoztunk ... És hát... - szeme elárulta... senki nem érdekelte igazán ...rajtam kívül.
 Elgondolkoztam... bámultam bele a semmibe
- csörög... a telefonod... - törte meg a csendet Matt. Zöld szeme csak úgy szikrázott. Ideges lett.
- Halló? - szóltam bele a telefonba
- Mark vagyok. Találkozunk a suli előtt még tanítás előtt
- persze tíz perc...
- csókollak... szia
- szia - Matt halkan morgott valamit maga elé
- Te is jössz??
- Hová is mehetnék? - kölyökkutya szemekkel nézett rám. Együtt érkeztünk az iskola elé, de Matt elviharzott Mark mellett... Majdnem fellökve őt.
- Mi történt? - kérdezte Mark mosolyogva, majd megcsókolt. Arckifejezésem elárulta, hogy semmi mosolyogni való nincs a történtekben.
- elmondod? - kérdezte már komolyan - bántott téged?- szeme tüzelt, mint egy égő jéghegy.

- nem, és.. nem ... nem történt .. semmi ... említésre méltó ...- vágtam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése