2013. június 11., kedd

Váratlan búcsú

Mark hetek óta olyan furcsa volt. Épp felém sétált... Megcsókolt, de ez... másmilyen csók volt, mint azelőtt. Egész nap éreztem a megváltozott légkört, mintha... titkolózott volna. Nem tudtam koncentrálni, Matt sebzettsége és Mark furcsa viselkedése tönkre tette a napomat.
Tanítás után Mark beszélni akart valamiről. Az utolsó óránk külön volt, de óra után a kijárathoz igyekezve még épp láttam Mattet egy fekete autóval elhajtani.
Idegesen taposva a gázpedált... eltűnt a távolban.
Mark mellettem termett a semmiből...
- ohhh... "Matt hiszti”...- kacarászott idegesen...

*Mattnak a testvére szavai jártak az eszében...
- Ő az enyém... - súgta neki Mark, - ha elmegyek.. akkor próbálkozhatsz .., de tudod te is, hogy mi lesz a vége .... Egyikünk meg fog halni...
A lány tényleg tetszett neki, nem tudta, hogy Mark egész pontosan mit érez Kath iránt, de ő... tényleg szeretni akarta ... Egyre gyorsabban haladt, majd megállt a régi romos épület előtt. Az otthona? Nem nevezné annak... mióta az(!) történt ...neki nincs otthona ...*

Mark idegesnek és zavartnak tűnt.
- Meg kell beszélnünk valamit. - kimért volt. Szinte megijedtem tőle, és közben azon gondolkodtam, hogy Mark magabiztossága és Matt érzékenysége tökéletes elegyet alkotott volna. Szeretni akartam mindkettőt.
- Most?
- most.. Igen - már nem csak ijesztően tudatos volt, hanem szinte flegma is.
- Elmegyek innen... - vágta az arcomba
- értem...  - a gyomrom liftezni kezdett...
- nem... nem érted ... És jobb is, ha nem érted...
- Visszajössz?? - meglepő, de kezdtem megnyugodni... a fejemre mintha valamiféle nyugalom köd szállt volna.
- nem hiszem... de ki tudja ....talán ...
- Tehát akkor ez most a búcsú ideje??
- úgy tűnik... - átölelt.
- és Matt is... ? - szipogtam a válla fölött...
- Nem tudom... ő mindig a maga feje után megy ...de a te érdekedben ... meg fogom kérni, hogy ... ő is lépjen le innen.
 Az én érdekem? Nem értettem, de tudtam, hogy a kérdés felesleges... falba ütköznék ...A valami, ami az agyamra telepedett ... most erősebben nyomott .... álomba? Nem tudom... nem ... ez a valami nem volt jó ... Ájultan estem össze??... Álmodtam?? ... Talán...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése