2013. június 11., kedd

Mi történt?

- 1718-ban történt minden. Az öcsémmel és a szüleimmel éltünk abban a házban, ahol most is élünk. Két idegen ember érkezett hozzánk egy nap, anyám nagyon jó lelkű volt ezért szállást adott nekik. Hát nem kellett volna. Kiderült, hogy a két idegen varázsló, akik az alvilágból is száműzött zombiszerű lények emberbőrben. Megmérgeztek minket a méreggel, ami vámpírrá tett minket, majd lemészárolták a szüleinket és a ház körül dolgozó szolgákat. Minket pedig otthagytak szenvedni, hagyták, hogy magunktól találjuk ki mi történt velünk.
- és mi lett? - a szemeim kikerekedtek a képtelen történteket hallva. Kíváncsi voltam a folytatásra. Közben az ölébe húzott és úgy folytatta.
- Évtizedeken át együtt éltünk, tomboltunk. Aztán meguntuk egymás társaságát. Döntöttem, elindultam világot látni és... nem is tudom, jó volt, de attól kezdve, ha Markkal egy helyre keveredtünk ott mindig valami katasztrófa történt. Ezért inkább...
- kerülitek egymást. - szerettem Markot, talán valahol mélyen, de amióta elment és beszélgettem Mattel, már tudtam, hogy legalább annyira vágyom rá is. Mintha kiegészítenék egymást és most hirtelen jéghideg ajkai és félelmetes fogai közeledtek felém. Nem ellenkeztem kicsit sem, sőt... ez a csók tökéletesre sikerült, nyelvemmel óvatosan kitapogattam borotvaéles fogait. Megborzongtam a jéghideg érintésektől. Hirtelen tudtam, hogy Mark ezért ment el.
Mielőtt azonban bármi meggondolatlan, elhamarkodott dolog történt volna Matt elengedett én pedig visszakucorodtam a párnámra.
- ezt nem lenne szabad. - sóhajtotta lemondóan
- sajnálom...
- nem, ez... Ez egy nagyon jó dolog lehetne csak hát Mark...
- tudom, de ő... itt hagyott... hát mégsem ezért ... - vontam le a következtetést félig helyesen.
- Is-is. A másik oka egy démon...
- már szinte meg sem lepődök... és ez a ... Démon... meg akar ölni engem?
- hát olyasmi. Ez a démon egy Vámpír Isten. Ő egy olyan lény, akit teremtettek, nem pedig megmérgezték. A harapásával és egy csepp mérgével is azonnal mindenható vámpírrá változtathat.
- és ez az Isten miért akar engem megölni?
- nem megölni akar.
- át akar változtatni? De miért?
- mert olyan hatalmad van, amiről nem is tudsz... különleges vagy.
- milyen hatalom?????

- olyan, amit nem hagyhatunk elveszni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése