2013. június 13., csütörtök

Új érzések... 18+!!!

Döbbenten álltam a tükör előtt... még látszottam, de már csak halványan, éreztem, hogy kiakadok, amiért láthatatlan leszek... persze csak képletesen. Stephanie-t napok óta kerültem, mert az illata olyan volt, mit egy tál édes süteményé... nagyon nehezen tudtam ellenállni. Adamat viszont másnak láttam. Átalakult a szememben félig farkassá. Nem láttam többet emberinek és kifejezetten feszélyezett a jelenléte.
Mark és Matt a napjaik nagy részét azzal töltötték, hogy próbáltak rátalálni a megoldásra, hogy Stephanie átváltozhasson... farkassá... ez lett minden vágya.
- Ez gáz... sziszegtem a fürdőszobában a tükörképemnek ami napról napra halványabb lett... - szemeim kékje úgy világított, mint két apró lámpa. A hajam pedig őrült tempóban nőtt... nem voltam már olyan átlagos... A bőröm színe nem sokat változott, korábban is sápadt voltam... De eltűntek a karikák a szemem alól és minden seb, heg, és zúzódás nyoma. Fürdeni készültem, ezért alaposan végigmérhettem magam. Az ajtót becsapta a huzat mögöttem. Beléptem a zuhany alá, élveztem, ahogy a cseppek a testemet áztatják... majd hirtelen hátulról megragadott valaki, nem sikoltottam, nem ijedeztem... Nyakamon éreztem a csókját... az illatából tudtam, hogy Matt az. Újabban nem állította fel a haját...
- Mit csinálsz itt? - Kérdeztem, mikor maga felé fordított... és egy tincsével játszadoztam...
- Elveszem, ami jár...- mosolygott és megcsókolt. Hatalmas mancsaival a fenekem alá nyúlt, gond nélkül kapott fel. Lábaimat a dereka köré fontam, a víz forrón folyt végig meztelen testünkön. A nyakam felé indított támadást... a víz rózsaszínné vált a vértől. Közben éreztem ahogy lüktetve belém hatol... Órákig egymás karjaiba fonódva vonaglottunk a zuhany alatt... Vér és szerelem... ez egy új érzés, Matt karjaiban éreztem, hogy amit irántuk érzek már az is más... nem csak én. Elsöprő érzések kötöttek minket egymáshoz. Ami olyan... hogy nem tudtunk egymás mellett elmenni érintések nélkül, nem tudtunk egymás szemébe nézni csók nélkül...
Olyan volt mint az első szerelem, csak ez... nem múlt el... egyre erősebb lett, egyre több szenvedéllyel... egyre több és vadabb vággyal... mintha egymás függői lettünk volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése