2013. június 11., kedd

A második herceg?

*Mindeközben az iskola előtt megállt egy fekete autó. Egy új tanuló érkezett. Fekete haja gondosan beállítva meredt az ég felé... összehúzta magát a havas szélben, majd elindult az igazgató irodája felé. Mr. Harrison kicsit sem örült az éjszakai jövevénynek. Ám amikor a srác meglepő zöld szemekkel elmesélte, hogy ki is ő minden megváltozott. Az igazgató teljes nyugalommal feküdt le aznap aludni. Soha nem érzett még azelőtt ilyen nyugalmat. *

Reggel mikor órára indultam Mark már várt rám.
- Jó reggelt - mosolygott a hóesésben
- Neked is - ahogy közelebb értem lehajolt és megcsókolt - Akkor most... Mi lesz?
- Gondolom... kiéljük a vágyainkat - kacsintott rám. Szoborolvasztó mosolyt küldött felém. Majd hirtelen arca megfeszült.
- Mi baj?
- Jóóó reggelt! - hallottam meg Stephanie hangját. Megdöbbentem. Egy addig sosem látott fiún csimpaszkodva közeledett. Fekete haja tökéletesen belőve, zöld szeme villogott, ahogy meglátott minket. Cigi lógott a szájában. Bőrkabátjában és fekete ruháiban úgy festett, mint Sid Vicius (a Sexpistols egykori basszgitárosa, Sid nem volt egy szép látvány, de ez a srác... :)). De az arca olyan ismerős volt.
Még csak ez után jött a meglepetés...

Mark egy gúnyos vigyort küldött a srác felé.
- Szóval ideértél... - szólalt meg végül - Ő a bátyám Matthew, illetve egész pontosan az ikertestvérem, de ő az idősebb...
- Igen, és okosabb és szebb is vagyok, de ezt mindig elfelejti mondani - Stephanie csilingelő nevetéssel díjazta a srác humorát.
- Ikrek??- én még mindig megdöbbenve álltam...
Ja, kétpetéjűek. - mondta Matt. Áradt belőle valami... félelmetes ...
- Ő a barátnőm - mutatott be Mark. A hangjában volt valami olyan " ő az enyém" hangnem. - na, akkor legalább lesz kiről beszélni a suliban. Nem mi leszünk a vezető hír. - vigyorgott egyet.
- Szóval... van némi előnyöm is?? - gúnyolódott Matt
- Nem hiszem... de majd kiderül ... - mosolygott Mark a bátyjára
Négyesben indultunk be az iskolába. Az épület még régebbinek tűnt ebben a hóesésben. Kiderült, hogy Matthew is velünk jár pár órára, és együtt is kezdünk aznap.

A tanár bemutatta az osztálynak, de végig azt éreztem valami szokatlan, furcsa dolgot a levegőben. Matt nem volt átlagos. De, ha Mattel valami nem oké, akkor nyilván Markkal sem stimmel valami. Gyorsan megpróbáltam elhessegetni ezt a gondolatot, de mire a tanítás a végéhez közeledett már esélyem sem volt ezzel foglalkozni. Páran rájöttek, hogy együtt vagyunk Markkal, és rákattantak a témára. A nap végén már menekültem a pletykák és kérdések elől. Gyűlöltem, amikor valamiért velem foglalkoztak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése