2013. június 13., csütörtök

A házban...

A folyóparti ház előtt álltunk. Három kocsival... Mark és Jake ültek az elsőben, Stephanie és én a másodikban... Matt a harmadikban... vártunk. Nem tudtuk, hogy mire, csak vártuk, hátha történik valami. Mark a gondolataimban turkált... éreztem a jelenlétét az agyamban...
- Min gondolkozol? - kérdezte Stephanie... - nagyon elméláztál... - mosolya őszinte volt... mint régen...
- Csak azon, hogy mikor lesz már ennek vége...
- Soha... amíg élnek a hercegeid - hallottam hirtelen Kain hangját... a fejemben... összerezzentem...
- Itt van... - jeleztem mindkettőjüknek...
Kiszálltunk és elindultunk a ház felé... nyüszítésre lettünk figyelmesek, mire Steph átváltozva rohanni kezdett a ház felé... nem tudtuk megállítani, így utána rohantunk...
Megint elszökött... de ezúttal nyomokat hagyott hátra... pontosabban... Adamet, aki vérbe fagyva nyüszített... komoly fájdalmai voltak... de még élt...
Jake dermedten bámulta a farkast... Valami nem stimmelt, láttam rajta...
- Jake, baj van?
- Miért hagyta életben? - suttogta... - Valami célja van vele... különben megölte volna.
Döbbenten álltam, de nem volt sok időm mélázni... hatalmas robbanás rázta meg a házat... mindenki jobbra balra repült. Ahogy körbenéztem Jaket pillantottam meg aki rohant Stephanie felé... Adam... teste élettelenül feküdt a földön, Mark a földről kelt fel, Matt... őt nem láttam sehol... Hirtelen a derekamat ölelte egy kéz. Ő volt az. Felkapott és az ajtó felé húzott... Mark üvöltött, hogy fussunk kifelé... Jake a fehér farkas mellé ért... hatalmas féreggé változva kiráncigálta az állatot... De Adam teste ott maradt... Meghalt...
Stephanie a földre rogyva zokogott, már emberi alakban... és nekem csak az járt a fejemben, hogy... tud sírni... én már nem tudtam... csak vércseppek folytak az arcomon...
Később az otthonunkban ültünk hárman. Jake Stehanie mellett ült az egyik szobában... a lány csak némán sírt... elvesztette azt, aki miatt halhatatlanná vált... és most... egy örökké valóságig szenvedni fog... egyedül... halkan, könnyeit nyelve... bosszút esküdött...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése