2013. június 11., kedd

Hogyan tovább?

- Ki kell próbálnom valamit...
A tenyeremet felfelé fordította, mintha piros pacsit akarna játszani.
- Ürítsd ki a fejed és csukd be a szemed...
- Ommmm - hülyéskedtem egy buddhistát utánozva...
- Ne hülyülj... - mosolygott rám, de azért elkacagta magát.
Szót fogadtam. próbáltam nem gondolni semmire.
- Nyisd ki. - utasított. A Marktól kapott rózsát tartotta előttem.
- Így nehéz nem gondolni semmire... - bosszankodtam
- gondolj arra, hogy megtartod a levegőben a rózsát.
- rendben - koncentráltam. A rózsa megmozdult, Matt elengedte... lebegett a levegőben.
- most gondolj a testvéremre... - mondta szomorkásan...
A rózsa körül hirtelen hópelyhek jelentek meg... spirál alakban körbeölelték a rózsát... Hirtelen Matt csókja jutott eszembe... ami olyan tökéletes volt... A rózsa megrázkódott. Lilás villámok vették körbe.
- Hoppá... elkalandoztál? - mosolygott rám Matthew.
Szégyelltem magam kicsit, elvörösödtem... a rózsa leesett én pedig Matthez kúsztam és rátapadtam a szájára. Az ölébe húzott... felállt velem az ágyról és hirtelen a kocsiban találtam magam. A hó esett, amíg mi végighajtottunk a városon... A családi ház hatalmas volt. Matt az ölébe vett és bevitt. Bent a konyhában a pultra ültetett és tovább csókolt. Már nem állította meg a testvére iránt érzett tisztelet... vagy bármi is volt az...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése