2013. június 11., kedd

A tudás

*Álmomban valami sötétség telepedett a világra. Megint Markot és Mattet láttam, szikrázva, hóviharozva harcoltak a sötétségben, vagy épp ellene?*
Amikor magamhoz tértem Matt ült az ágyam szélén.
- Matt? - rám mosolygott. A fejemben olyan érzés volt, mintha a centrifugából léptem volna ki.
- Jól vagy?
- Nem igazán tudom. Mi történt?
- Hát Mark szerint... eljött az idő
- de mire? - bámultam rá értetlenül. Aztán átfutott rajtam hirtelen egy gondolat - Mark... Elment? - suttogtam
- Elment, de visszajön. És meg kell tudnod az igazat... rólunk.
- az igazat? - felhúzott szemöldökkel ültem az ágyon
- Igen... És nem tudom, hogy kell ezt? Szóval inkább megmutatom. - Egy kicsit hátrébb lépett az ágytól kezeit maga elé tartotta szembe fordított tenyerei között egy kékeslilás elektromos gömböt megjelenítve.
- te... Valami varázsló vagy? - nyögtem pár percnyi sokk után. próbáltam egy halvány mosolyt erőltetni magamra, hogy azt a hatást keltsem, "nem kaptam frászt nagyon"
- hát ez nem minden - nézett szomorkásan, majd elővillantotta hegyes szemfogait.
Ennél a pillanatnál elszállt minden tartásom és hátrébb csusszantam az ágyon.
- te egy vámpír... ?
- hm... Igen - megbánó boci szemek, gyilkos fogak, villámgömb...
- És Mark?
- Ő is... csak ő az elméjével irányítja a természeti csapásokat és az időjárási jelenségeket. Vihar, apály, dagály, eső...
- hó
- igen... honnan tudtad?
Az ágy végében a párnán görcsöltem törökülésben
- nézd, szeretném, ha nem félnél tőlünk... tőlem - a lila gömb eltűnt a kezei közül és a kezemért nyúlt. Bíztam benne, közelebb kúsztam és a kezébe tettem a sajátomat. Érintése jéghideg volt a szobában lévő meleg ellenére.
- fázol? - kérdeztem naivan
- hmm... Nem, csak én.. tudod, inkább halott vagyok ... - mosolygott kicsit

- ja igen .. és ezt hogy?? Mármint.. érted ... mi történt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése