2013. június 12., szerda

a tudat ébredése...

Bosszantott, hogy bezárkóztak és nem tudtam mi történt... nem voltam biztos benne, hogy mi történt, de azt tudtam, hogy Mark irtó dühös volt...
Kicsapódott az ajtó, a konyhapulton ültem és megrezzentem a hangtól...
- Maradj nyugton, te elmebeteg... - rohant ki Mark
- Szerintem jobb lenne, ha befognád... - röhögött Matt mögötte...
Előttem álltak meg... Stephanie és Adam - aki már ember alakban fetrengett a kandalló előtt - felkapták a fejüket.
- mi ez a hangzavar?
- kushadj kutya... - morgott rá Mark... - nem rád tartozik...
- Mark! - szólt rá erélyesebben testvére
- ne haragudj Adam... - suttogta oda - Kath, át fogsz változni... és nagyon vigyáznunk kell... először is... Adam... Stephanieval el kéne mennetek vérért a kórházba... nekünk itt kell maradnunk, mert Kath nem lesz... kiszámítható...
Döbbenten ültem a pulton, egy szó nélkül... Mark sokszor volt hűvös és nyers, de ez... mintha ott sem lettem volna... Matt a combomra tette a kezét megnyugtatásképp...
- nyugodj meg, nem leszel olyan szörnyű - mosolygott... de láttam, hogy kétségei vannak...
Adam és Steph egy órával később elindultak. Stephanie arcára döbbenet és féltékenység ült ki az első perctől...
- Steph, elmondod mi bánt? - kérdeztem az ajtóban...
- Nem tudom, mi lesz, mikor visszaérünk... ezért elmondom most. Ti mind különlegesek vagytok, de én csak egy ember... szeretem Adam-et, de nem tudok vele együtt lenni, mert amikor ideges, vagy csak izgatott... átváltozik. Neked ott van két srác, akik rajongásig szeretnek... boszorkány vagy, és most még különlegesebb leszel... nem vagyok nagyravágyó, de valami nekem is járna... egy kis változás...
Matt lépett mögém...
- Stephanie, indulnotok kell, de amikor visszajöttök... én megígérem, hogy segítek neked abban ami a problémád... és boldog leszel...
- Köszönöm Matt... - suttogtam a mellkasába fúrva arcomat...
- Én is köszönöm... - Stephanie végigsimította a hátamat és elmentek...
- Menjünk be... - Matt a kezemet fogta.
Elálmosodtam, ezért lefeküdtem, amíg ők minden lépésemet követve várták, hogy mi történik...
Idegesítő volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése