2013. június 15., szombat

Jövevény... féltékenység?

Chase mögöttem állt... Matt századszorra futott neki, hogy, legközelebb kérjem el az autót és mennyire aggódott... és Mark is aggódik... és ne zárjam el az elmémet... soha többet előlük...
- Én... sajnálom... - néztem rá szomorkásan... - de gondolkoznom kellett...
- És beállítasz egy vámpírral? - bökött Chase felé Mark - honnan szedted?
- ő... Chase... egy nagyon régi barátom... - éreztem, hogy lebuktattam magam...
Mark és Matt egyszerre támadták az emlékeimet az agyamban...
- Nem tehettél ilyet... - Matt a csókra... Mark pedig az átváltoztatásra... reagálták ugyanazt...
- Én sajnálom... de ... nézzétek végig... - teljesen megnyitottam az emlékeimet... a Jake elleni támadástól kezdve...
Mindketten csendesen járkáltak miközben az agyamban turkáltak... Matt jött oda... Felkapott, a konyhapultra ültetett és a számra tapasztotta sajátját... Mark is megenyhült... éreztem rajta... az agya már máshol járt... kívánta az érintésemet és engedte, hogy lássam, mire gondol... Elpirultam...
- hát... Chase - nyújtott egy vértasakot felé - üdvözlünk a családban...
- köszönöm... Kath sokat mesélt rólatok... - mosolygott...
- Tudjuk... - vihogott Matt.... - tudod, hármunk között... telepatikus kapcsolat van... ha hagyja a kisasszony... belelátunk a fejébe...- kopogtatta meg finoman a koponyámat...
Ezt nem kellett volna... láttam Chase szemében, hogy nem érti, neki miért nem adtam ilyen hatalmat...Matt szándékosan froclizta... egy új érzést éreztem áradni belőle... féltékeny volt Chasere.
- Megmutatom a szobádat... - törte meg a csöndet Mark
Kettesben maradtunk...
- Matt én... sajnálom, de nem értelek... Tudnod kéne, hogy.... Ti ketten jelentetek nekem mindent...
Leugrottam a pultról...
- Te pedig nekünk... csak... attól még... az érzéseim fölött nincs hatalmam... - nyögte... a kezei közé fogta a fejemet és megcsókolt... - ő pedig még egy új jövevény... nem ismerem és nem bízok meg benne...
- Én igen... - suttogtam a szájába... miközben újra megcsókolt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése